Na testu pneumatika za sve vrste podloga koji je izvršila revija DriveOut, od sedam testiranih pneumatika najviše se plasirao novi drumsko-terenski pneumatik Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure 265/65 R17. Postigao je ukupni rezultat 97,46% pri čemu se posebno istakao odličnim performansama pri kočenju i velikim otporom na bušenje. U reviji Drive Out je kočenje na asfaltnom putu testirano tako što je vozilo pri brzini od 100 km/h moralo triput naglo da se zaustavi. Pneumatik Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure je na tom testu, svojim prosekom zaustavnog puta od 35,8 metara, pokazao najbolje performanse pri kočenju. Revija Drive Out je izvršila i test kočenja na blatnjavom putu, na kojem je bilo potrebno triput iznenada zaustaviti vozilo pri brzini od 70 km/h. Na ovom testu Goodyearov pneumatik Wrangler All-Terrain Adventure je delio prvo mesto sa konkurencijom.
Na testu pneumatika za sve vrste podloga koji je izvršila revija DriveOut, od sedam testiranih pneumatika najviše se plasirao novi drumsko-terenski pneumatik Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure 265/65 R17. Postigao je ukupni rezultat 97,46% pri čemu se posebno istakao odličnim performansama pri kočenju i velikim otporom na bušenje.
Prosečan zaustavni put 35,8 m
U reviji Drive Out je kočenje na asfaltnom putu testirano tako što je vozilo pri brzini od 100 km/h moralo triput naglo da se zaustavi. Pneumatik Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure je na tom testu, svojim prosekom zaustavnog puta od 35,8 metara, pokazao najbolje performanse pri kočenju. Revija Drive Out je izvršila i test kočenja na blatnjavom putu, na kojem je bilo potrebno triput iznenada zaustaviti vozilo pri brzini od 70 km/h. Na ovom testu Goodyearov pneumatik Wrangler All-Terrain Adventure je delio prvo mesto sa konkurencijom.
Jači i robusniji gazeći sloj
Revija DriveOut je izvršila i test bušenja bočnog zida koji važi zajedan od najznačajnijih testova u kategoriji 4x4, jer pokazuje kolika je otpornost pneumatikana prodiranje oštrih predmeta u rameni deo bočnog zida. Pneumatik Goodyear Wrangler All-Terrain Adventurese i na ovom testu vrlo dobro pokazao i zauzeo drugo mesto. Inženjeri kompanije Goodyear su u konstrukciji ovog pneumatika predvideli oblogu od ultra jakih vlakana Kevlar, zato je gazeći sloj postao jači i dovoljno robustan da sprečava bušenje i urezivanje. Ova karakteristika je dodatno okrepljena tehnologijom kompanije Goodyear Durawall kojom se otpornost na bušenje i urezivanje obezbeđuje i na području bočnog zida.